Re: Tak mi přišel nanoVNA

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Květen 26 22:05:59 CEST 2024

Na eleshop jsem pak taky koukal a asi na něj dojde.
Napsal jsem nevenu, zda by se dala nějak zařídit zásilkovna. Když ne,
tak pro mě  oproti levnějšímu eleshopu nemají výhodu.

Mimochodem, na
https://www.zeenko.tech/litevna
kam odkazujou z nanovna.com,
píšou hned na začátku:
LiteVNA improves on the popular NanoVNA and SAA2.
A od toho SAA2 je klon ten vedle diskutovanej VNA6000, do kterýho se
110dB "železo" nevejde?

Tady píšou něco o 70 či 90 dB, podle verze, do 3 GHz a 50 dB nad 3 GHz.
Takový "železo" se už do těch rozměrů může vejít?

PH