Ohrev TUV za 90 tisic

Neděle Květen 26 21:57:33 CEST 2024

Číst to jde, o tom vím. Jenže po té lince nejde ten měnič řídit. Sice
připravuju takové náhradní řešení - na měřící trafa dát pomocné vinutí a
posunout nulu měření proudu tak, že si měnič bude myslet že se v domě
zvedla spotřeba a ve skutečnosti to bude dávat do sítě. Ale tím si zase
rozhodím měření z měniče a statistiky výroby. Takovým dalším, lepším
řešením by bylo dát na přívod ještě jedny trafa a s nich si tahat svoje
statistiky. Ale není čas, tak doufám, že se někde objeví nějaký program,
který tu apku nějak trochu inteligentně nahradí a půjde to bez úprav hw.

Anděl