Re: Tak mi přišel nanoVNA

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Květen 26 20:53:39 CEST 2024

https://groups.io/g/NanoVNAV3/topic/problem_with_nanovna_6000_b/104672532
https://groups.io/g/NanoVNAV3/topic/vna6000_b/102671513

tady jsou nějaké výstupy z toho..zkušenosti majitelů..
Já jsem s tím nastavoval duplexer a rejekce  v pásmu 420-450MHz šla
nastavit na cca -100dB  ,  propustný útlum okolo 1dB.
Je fakt, že to bylo docela dost teplotně nestabilní a když se celá krabička
po chvíli ohřála na 45C a nedala skoro udržet v ruce  tak to všechno  bylo
trochu jinak.
Chce to nechat ohřát, zkalibrovat a pak je to použitelné. Používal jsem AVG
myslím 20 nebo 30...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>