Re: Tak mi přišel nanoVNA

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Květen 26 20:22:58 CEST 2024

Měl jsem to půjčené.... co chcete vědět?
Dynamika je určitě větší a dal už se s tím nastavit třeba duplexer, ale
těch 110 dB je pro BW 800Hz  a trval tam sweep od 420-450MHz snad okolo
minuty.
Prostě strašně pomalé na to, že s něčím hýbnete a chcete vidět co to
udělalo. A hlavně to je snad za 20kKč, nebo alespoň myslím.
Zpracování nic mot, na tom co jsem měl doma už nefungovalo jedno tlačítko a
spínač napájení  - miniaturní a špatně svrtaný průchod  s krytem.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>