Ohrev TUV za 90 tisic

AZe aze na seznam.cz
Neděle Květen 26 18:12:16 CEST 2024

To bude lepší varianta, navíc s diplejem a je levnější než Geti. Ten má jen
4 LEDky. Žádné přepěťové ochrany nejsou uvedeny.
Jinak funkce asi stejná (mimo více výstupů), výstupní napětí: modifikovaná
sinusovka.
Výstupní relé přepíná na můstek nebo síť, takže je možné, že frekvence
obdélníků se odvozuje od sítě, pokud se připojí.
Vstupní napětí (DC): 120 až 350V
Výstupní napětí (AC): 120 až 245V
Takže žádný invertor, jen PWM.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Vláďa Anděl
Sent: Sunday, May 26, 2024 3:09 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Ohrev TUV za 90 tisic

Třeba tenhle měnič
https://hadex.cz/g906-fve-regulator-mppt-mpps-green-boost-3kwpro-fotovoltaicky-ohrev-vody/
má boost přímo v názvu, ale v popisu není nic o tom, že by napětí taky
zvyšoval. Tak třeba né. Ale zase má zásuvku, kde je i z těch čtyř panelů
230V. Tak nevím, chtělo by to asi lepší popis. Ale že by to zvyšovalo
napětí jen pro zásuvku, no nevím.

Jak někdo zmiňoval, že tam nedávají přepěťovky, třeba tenhle měnič má
přepěťovku v sobě.

Anděl