Ohrev TUV za 90 tisic

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Květen 25 22:10:05 CEST 2024

Ale to celkem vychází, ne?
Pokud se zapojí ty spirály paralelně, tak to celkem dá nějakých 12.6 R.
No a při napětí 167V to tím dokáže protlačit maximální proud panelů.

Já se chystám taky na výměnu bojleru (zatím plynový). A budu tam instalovat
přepínač sítí, který v jedné poloze zapojí paralelně 3 spirály pro
napětí 170V,
ve druhé poloze 2x230V z velké fotovoltaiky.

Pro info: ten program 90 tis. Kč se na mě nevztahuje.

PL