Re: tak jsem se vyškolil ohledně EMC

Sobota Květen 25 14:07:43 CEST 2024

Jo takhle? Takže né jako služba někde na síti, ale aplikace do mobilu,
která by to zesílila? Bylo by to hezké, ale moc nevěřím, že něco
takového najdu. Protože jsou apky na nahrávání (možná i streamování?)
videa, co mají aspoň ten indikátor úrovně. Ale co jsem viděl, tak to
měly jen ty placené. Když už mi to funguje, raději zůstanu u toho
analogu. Tam si to aspoň můžu čtyřmi trimry nastavit tak, aby se mi to
líbilo. Přítelkyni se ani nesnažím vysvětlovat, co se čím nastavuje.
Bylo by to marné.

Anděl