Jak na AVR ve VScode

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 24 20:41:45 CEST 2024

Velký souhlas.

Taky používám make.
Vymazlil jsem si ho tak, že udělat nový "projekt" znamená jen
nakopírovat (tedy v mém
případě na Linuxu nalinkovat) Makefile. Ten při prvním spuštění vytvoří
mou standardní
strukturu podadresářů src, include, out a tmp.
No a pak překládá všechno, co najde v src za pomocí headerů z include.
Proč bych to měl chtít nějak jinak?

Všechny mé projekty tak mají stejnou štábní kulturu.
Ty Makefile mám udělané ve verzi pro různé cílové procesory, pro
umístění programu
ve flash nebo arm atd.

PL