AMD ekvivalent i5

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Květen 24 11:03:44 CEST 2024

Pro zkoušení jak je na tom notebook s výkonem, doporučuji spustit
překlad něčeho pro ESP8266 v Arduino IDE, nemusí se instalovat, stačí ho
mít jako "portable"

T420 z 2012 Xeon tehdejší, točivý disk, překlad kolem 15-20s, Linux
i5 z 2018, překlad zhruba minuta (už se SSD), W10, ano, linux už jen ve
virtuálce na divoký věci, nasrali mně jak tam nic po pár letech nejde
nainstalovat když se zruší updaty
MS Surface laptop s AMD, překlad 1-2 minuty, (SSD - točivý disk), W11,
ty desítky mě sraly, 11 fungují jako linux v 2005....

I celkově v 3D věcech  je to AMD nějaké shnilejší než 6 let staré i5

Kdyby někdo chtěl migrovat profil, tak na to je nástroj, hesla z
prohlížeče nutno export/import, pluginy to taky nevezme SW nutno
instalovat znovu ale nastavení/licence mu zůstane.
https://www.forensit.com/move-computer.html