Jak na AVR ve VScode

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Květen 24 10:53:43 CEST 2024

Zdá se, že nejpoužitelnější je, zeptat se copilota jak ve VSc otevřít
projekt Microchip Studia.
Odpověď byla Open folder.

Tam si můžu vesele editovat s vymoženostmi moderního IDE a copilotem,
pak ctrl+S, přejít do MS, v něm se objeví zda reload, yes to all a pak
můžu zmáčknout play.
Není to sice dokonalý, ale funguje to:-)

Ale stejně by mě zajímalo, jak to udělat čistě ve VSc, hlavně kvůli
dětem s Linuxem. Že by si třeba ode mě zkopírovali toolchain z MS a
svému VSc řekli "tady máš toolchain" pro tenhle projekt.

PH