Re: MECH: Specifikace Morse-kuželu pro sklíčidlo.

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Květen 23 19:39:29 CEST 2024

Tabulka rozmerov Morse kuzelov by nepohla?

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Morse_ku%C5%BEel

Ak bude na vrtacke MK2, tak nastroje s oznacenim MK2 pasuju ce:
sustruhy/vtacky/frezy... (a na kuzeli "dosadnu")

Dodo

Dňa st 22. 5. 2024, 18:21 Ladislav Kručinský <
ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz> napísal(a):