Jak na displeje z ALI

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 23 17:01:06 CEST 2024

DS od řídícího švába není problém. Ale dál nevím, jak ho inicializovat.
To už závisí na vlastnostech displeje a připojení ke švábovi.

Ten první má hlavně problém, že tam vůbec není pinout, nebo jsem ho
nenašel. Ještě tu mám vybraných asi 5 displejů a vždycky něco chybí.
Třeba tam jako je pinout, ale ukáže se, že výpis končí v 60 %.

Když je review s obrázkem jak to funguje, tak to je zpravidla od verze s
plošňákem, kde na něm je vyvedena část pinů a má popisky. Takže by se
místo DS dal koupit jeden plošňák. Ale na nich je typicky vyvedený jen
SPI a mě by se hodilo paralelní.

PH