Jak na displeje z ALI

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 23 16:52:13 CEST 2024

No je fakt, že ten je OLED a tam nejsou žádné speciální požadavky na
inicializaci jako u TFT. Jen se musí zkusit kolik je správné napětí pro
svícení. Je to pro děti na kroužek, tak by to mohlo stačit. Ale stejně
bych radši nějakej RGB TFT, ty levný OLEDy jsou dvoubarevný.

Nejspíš zase skončím u buydisplay.com

PH