OT: DPD story

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Květen 23 12:49:26 CEST 2024

Dnes, po týdnu od převzetí DPD, doručeno. Zásilku z Polska převzali
16.5.2024, do 23.5.2024 ji cca 5x převáželi sem tam z místa doručení Kojetín
(75201) do Horky nad Moravou (45km) a do Říčan (110km), až konečně po 3
urgencích 23.5. opět dorazila do výdejny DPD Kojetín. Historie dopravy je na
3 strany A4.
Nevím jaké máte zkušenosti s DPD, já je vyhledávat nebudu.
aze

-----Původní zpráva-----
From: AZe
Sent: Wednesday, May 22, 2024 5:57 PM
To: HW-news
Subject: OT: DPD story

Jak (ne)funguje DPD, zpráva je trošku delší:
Objednávka  z Allegro, malý balíček cca A5 x 3 cm.
Je adresován na výdejní místo DPD, CZ10138, ELEKTRO - Jana s.r.o. MASARYKOVO
NÁMĚSTÍ KOJETÍN 34, 75201 Česká republika. Dodnes jsem nedostal přes 2
urgence žádnou zprávu.

Web DPD, "Sledovat balík":

    22.05.2024
    14:02
    Obdrželi jsme všechny potřebné informace, váš požadavek je uzavřen
    Ricany , CZ

    22.05.2024
    13:06
    Obdrželi jsme vaše pokyny k doručení o přesměrování
    Ukázat výdejní místo Pickup

    21.05.2024
    19:21
    Nemohli jsme doručit vaši zásilku a museli jsme ji vrátit do depa
    Horka nad Moravou , CZ

    21.05.2024
    11:23
    Nemohli jsme doručit vaši zásilku, protože v odběrném místě již není
místo
    Horka nad Moravou , CZ

    21.05.2024
    06:11
    Vaše zásilka je na cestě
    Horka nad Moravou , CZ

    21.05.2024
    06:11
    Vaše zásilka byla doručena podle vašich pokynů (?????)
    Horka nad Moravou , CZ

    21.05.2024
    03:00
    Vaše zásilka je na cestě
    Horka nad Moravou , CZ

    20.05.2024
    14:37
    Zahájili jsme šetření
    Ricany , CZ

    20.05.2024
    09:37
    Vaše zásilka byla zadržena v naší síti
    Horka nad Moravou , CZ

    20.05.2024
    03:00
    Vaše zásilka dorazila do našeho doručovacího depa
    Horka nad Moravou , CZ

    17.05.2024
    14:51
    Náš řidič musel vaši zásilku vrátit do depa, protože v místě vyzvednutí
již nebylo místo.
    Horka nad Moravou , CZ

    17.05.2024
    10:58
    Nemohli jsme doručit vaši zásilku, protože v odběrném místě již není
místo
    Horka nad Moravou , CZ

    17.05.2024
    08:05
    Vaše zásilka je na cestě
    Horka nad Moravou , CZ

    17.05.2024
    08:05
[...]

    16.05.2024
    15:17
    Náš řidič musel vaši zásilku vrátit do depa, protože v místě vyzvednutí
již nebylo místo.
    Horka nad Moravou , CZ

    16.05.2024
    10:37
    Nemohli jsme doručit vaši zásilku, protože v odběrném místě již není
místo
    Horka nad Moravou , CZ

    16.05.2024
    06:24
[...]

    05:52
    Vaše zásilka dorazila do našeho doručovacího depa
    Horka nad Moravou , CZ

    15.05.2024
    15:58
    Your parcel is on its way

    15.05.2024
    15:53
    Vaše zásilka je na cestě

    15.05.2024
    05:52
    Vaše zásilka je připravena opustit naše centrum
    Ruda Slaska , PL

    15.05.2024
    04:11
    Vaše zásilka byla roztříděna pro přepravu do naší další provozovny
    Ruda Slaska , PL

    14.05.2024
    17:02
    Vaše zásilka je připravena opustit naše centrum
    GDANSK , PL

    14.05.2024
    16:59
    Vaše zásilka je připravena opustit naše centrum
    GDANSK , PL

    14.05.2024
    16:59
    Vaše zásilka byla přijata do naší sítě
    GDANSK , PL

P.S. Před včerem po poledni přijelo auto DPD, balíček z ČR. Nevolali, ani
neposlali zprávu. Máme zvonky s kamerami, zmáčknul jsem tlačítko, že už jdu
a než jsem vyšel ven (cca 20 vteřin?), zahlédl jsem oknem u dveří, jak řidič
zabouchl auto a odjel. Volat nebylo kam, na www jsem telefon na něj nenašel.
Přivezli to včera, tentokrát volali.
Takže u mne DPD už ne.
aze