Jak na AVR ve VScode

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 23 11:02:28 CEST 2024

Dobrý den všem,

zkusil jsem si nainstalovat VScode, že tím zkusím nahradit Microchip Studio.

Ale asi potřebuju nakopnout správným směrem.

Kopilot doporučil nainstalovat PlatformIO, to skutečně založí jakýsi
projekt na základě výběru procesoru, kterému ale říká výběr desky. Po
názvu a "desce" je třetí položka, kde je vybráno Adruino a nejde dát
jiná možnost. Naopak tam chybí výběr C/C++/asm. Založil jsem tedy
Arduino projekt pro ATtiny416 a v něm je arduino.h a bez něj to nejde.

Jak to udělat, abych mohl normálně založit C++ projekt třeba pro
ATtiny416, nebo AVR64DD28, kde nebude nic arduinového?

Díky,
PH