Re: [OT] Regulace indukčního vařiče výškou mezery

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Květen 22 15:23:30 CEST 2024

No a právě proto uvažuji nad tím, že i když mé střídače hlídají přetok
docela dobře, zcela ho uhlídat nemohou. A pak škoda nedostat nějaké
peníze zpátky. Není to tolik, jako ze spotu, ale bylo by to jednoduché.
Proto jsem doufal, že někdo tento tarif má a podělí se o zkušenosti.

Měnič to určitě neureguluje zcela. Jde o to, co na to elektroměr. Už mě
napadlo zkusit jednou půlvlnou proud odebrat a druhou mu ho vrátit, co
on na to. Ale asi to nevyhodnotí, protože to je přece jalový proud. Tak
přesně se bude chovat kondenzátor. A ten taky nevyhodnotí jako odběr +
přetok. Nebo ne?

Martin Záruba