AMD ekvivalent i5

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Květen 22 12:57:02 CEST 2024

No což o to, fungují, ale nepřipojím se na ní třeba vzdálenou plochou a
ještě jsou nějaké další nevýhody okolo sítě/uživatelů/práv, myslím že
funguje jen "Zjednodušené sdílení".

Ale NTB s Pro se skoro neprodávají, resp. po přidání dalších kritérií
nezbyde nic.
Řešení je koupit s Home nebo bez OS a pak si za 1 až pár stovek koupit
recyklovanou licenci třeba na winkey.cz.

K původnímu dotazu:
Doma mám Lenovo Legion 5 15ACH6H
AMD Ryzen 7 5800H, 16G RAM, rozlišení 2560
Bez problému funguje i s rozšířením obrazu na 4K monitor.

V práci Acer Aspire A515-45
AMD Ryzen 7 5700U, 16G RAM, rozlišení 1920

Ten i5 oba výrazně převyšujou, mají víc a rychlejších jader.
Program co se kolegovi na nějakým HP s i5 kompiluje 40 minut, se na
tomhle kompiluje 13-16.

Teď mám provizorně ještě stolní počítač s i5 a asi půjde rychle pryč, je
to už pro mě nezvykle pomalý:-)
Nahradí ho nejspíš Ryzen 9.

Ekvivalentem i5 je asi Ryzen 5?

PH