Napájecí zdroje od Miniware ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Květen 21 21:25:23 CEST 2024

Zdravím,

nemá někdo osobní zkušenost s napájecími zdroji od Miniware ? Jde o věc,
která je recenzovaná třeba tady: https://www.youtube.com/watch?v=0D9nJIzNVTY
známým Youtuberem, který se v napájení asi vážně hodně vyzná (viz jeho
jiná videa o konstrukci přesných napěťových referencí atd.)

Záměrně píšu "zkušenost s napájecími zdroji" a ne "zkušenost s napájecím
zdrojem", protože se mi jedná o zatím teoretický případ, že bych chtěl
pořídit ty zdroje tři a ovládat je společným ovládacím modulem. Ono to
nevyjde zrovna 2x lacino, protože sestava tří zdrojů, jednoho ovládacího
modulu a tří kvalitních napájecích USB-C zdrojů je víceméně stejná jako
třeba tohle:
https://www.conrad.cz/cs/p/rigol-dp832a-laboratorni-zdroj-s-nastavitelnym-napetim-0-30-v-dc-0-3-a-195-w-pocet-vystupu-3-x-1166516.html
a nemá to SCPI ovládání po síti. Resp. nemá to žádné ovládání z PC.

Takže by mně zajímalo například, jestli se taková sestava tří modulů
zdroje + jeden ovládací modul dá zapojit tak, že jeden zdroj bude
zdrojem záporného napětí a jestli je v takovém případě implementovaná
možnost tandemového ovládání dvou zdrojů vy smyslu "nastavím parametry
na jednom a nastaví se i druhý, akorát se záporným napětím".

Ono totiž tohle řešení má jedno obrovské plus a tím je velikost.
Klasický laboratorní zdroj jako je třeba ten Rigol je děsná kráva hlavně
do hloubky a tímhle řešením bych hodně ušetřil místo na pracovním stole.

Zdraví PavelK