PRE proud solar

Menšík, David david na mensikovi.com
Úterý Květen 21 20:36:30 CEST 2024

Aha, takže Vy nemáte 4Q elektroměr?
Měl jsem za to, že se legislativně dá jet buď ostrov (bez galvanického
připojení k distribuční síti, tudíž bez možnosti přetoků), nebo s
připojením k DS, ale pak součástí pravidel je i PPP DS a to Vám udělají až
Vám vymění elektroměr za 4Q s průběhovým měřením.
Jakmile máte tento elektroměr, máte automaticky nárok na SPOT, a v tu
chvíli (až si zařídíte výrobní EAN) máte možnost SPOTu.

David.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>