Re: OT: nedělní chvilka dekódování...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 20 22:29:55 CEST 2024

Já jsem se k tomu přichomejtnul náhodou, v podstatě je to pro mě novinka.
Bohužel na to nemám hlavu, tam je třeba myslet , já byl na myšlení vždycky
línej.
Pro mě to byla zkušenost, že existují lidi, co maj v mozku procesor a
coprocesor... :-)
To, že se někdo za chvíi naučí básničku je nezajímavý. Ale že někdo koukne
na změť znaků a za chvíli vyhodí
o co jde, je neuvěřitelný...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 20. 5. 2024 v 22:20 odesílatel Pavel Kořenský <pavel.korensky na dator3.cz>