NFC tagy

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 20 22:22:47 CEST 2024

Nahrát do NFC tagu nějaký text snad umí všechny typy, alespoň já jsem to
zkoušel a jde to.
Na Androidu třeba nástrojem NFC Tools ( asi nejlepší ). Šlo to nahrát
např.  i do hotelové vstupní karty.  Zpráva, vzkaz, odkaz jde nahrát i na
různé reklamní NFC náramky, tagy atd.. včetně možnosti "lock tag"
Ten tag z odkazu je ale podle mě něco jiného - jde o zapisovatelný tag, kde
si můžete naopírovat UID (CUID)  v sektoru 0 ( opět super  Android apka MCT
- nefunguje ale na všech zařízeních) ,
 který je normálně u NFC karet ISO 14443 nepřepisovatelný.
Pár podobných jsem na Ali objednával, abych si mohl vytvořit klon vstupní
karty.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>