320 bitovy DA prevodnik (Re: kopirovanie motivu dosky v Kicade)

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Květen 20 21:58:26 CEST 2024

Dakujem, budem pouzivat.

Vcera som to dokoncil manualnym sposobom. Ukazalo sa, ze ked sa motiv
kopiruje vedla seba horizontalne, tak sa podarilo naklonovat aj v scheme
aj na doske.

Dnes som este dokoncoval nejake detaily, pripravok je takmer hotovy na
vyskum. Filozoficka otazka - ked mam 16 kusov 20 bitovych DA prevodnikov
tak to je 320 bitovy DA prevodnik?

https://dvaluch.web.cern.ch/temp/AD5791_mainboard.jpg

b.