Deaktivace TPM v NB

vladimir na hkfree.org vladimir na hkfree.org
Pondělí Květen 20 12:22:54 CEST 2024

To jsem zkoušel, ale narážím na zadání požadavku do tiketu pro Atos, veškerý přímý přístup byl zrušený a podpora jde přes externí firmu.

VV

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ladislav.krucinsky
Sent: Monday, May 20, 2024 11:14 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Deaktivace TPM v NB

Požádal bych IT Vašeho bývalého zaměstnavatele. Určitě mají zadní vrátka. Sice záleží samozřejmě na jejich ochotě ale taky lze argumentovat tím že Vám prodali nefunkční stroj.

Já jsem si odkoupil NB od korporátu taky a řešil jsem to s IT - během 10 minut hotovo.

Láďa

Odesláno z příliš chytrého mobilu.