OT: Kompresor 24V/12V na nafukovani i vyfukovani mice

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Květen 18 22:10:03 CEST 2024

Však jsem psal "minimálně jako pokus".
Aby člověk věděl, do čeho jde. Jestli to stojí zato a co se od toho tak
asi dá čekat.
Ano, běžný vysavač dá cca něco kolem -0.15 až -0.2 bar.

Zřejmě je to u jiných lidí jinak.
Já než se pustím do nějaké "větší akce", tak se vždy snažím si udělat
technologický pokus.
Abych věděl, co pak můžu očekávat od finálního řešení.
A udělat pokus s vysavačem by byla záležitost na pár minut.
Že podtlak pomůže je celkem jasné.
Ale tady by bylo vidět jak moc pomůže, s omezeným průtokem kvůli tenké
jehle.

PL