OT: Kompresor 24V/12V na nafukovani i vyfukovani mice

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Květen 18 15:54:41 CEST 2024

Zdravim

nemate tip na maly kompresorek ktery by se dal napajet z akumulatoru
12V nebo radsi 24V ktery by krome nafukovani umel taky vyfukovat ?

Mam vak ktery se plni takovou tou jehlou (jako mice) a potrebuji
ho nafouknout ale taky rychle vyfouknout. Samo od sebe se to skrz
tu jehlu vyfukuje hodinu.

Vetsina kompresoru co jsem videl umi jen foukat. Napadlo mne koupit
vyvevu - na ali a ruzne se prodavaji takove moduly s motorkem
co umi podtlak kolem 66kPa, ale nevim jestli je tohle schopne krome
cucani taky foukat tlak - pokud ano tak by to resilo muj problem.

Nemate nekdo napadat kde neco takove poridit ? Musi to byt neco
mensiho aby to nezabralo moc mista.