Re: OT: Tlumení do pantů dveří

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 17 22:45:21 CEST 2024

Sorry, není to Universal ale Universum.

Jako kontakt tam je jen tohle:
UNIVERSUM sro.
Humenná 38
625 00 Brno
+420 547 223 600

Elektronická adresa tam není.
To asi souvisí s jeho jednou vlastností - velkou životností.
Mám ho už spoustu let, a stále lepí jako zamlada. Na dnešních lahvičkách
už asi web a mail bude.

Má několik příjemných vlastností.
Jednak tu životnost, kdy v ledničce ho mám už rozhodně víc (spíš asi o
dost víc) než 5 let.
Na vzduchu netuhne, takže se lahvička nemusí úzkostlivě zavírat. Naopak
je doporučováno ho mít v pootevřené lahvičce, ale to nedělám.
Teplotní odolnost má psanou do 100°C, což je víc než u většiny jiných
sekunďáků. Takže s tím klidně lepím chladiče.

Ten borec má vždycky stánek na každém strojírenském veletrhu, na Amperu,
všelijakých stavebních veletrzích atd.
Předvádí tam vždy lepení různých klínových řemenů natupo, lepí gumu na
kůži atd.

Dělá k tomu ještě takové skleněné kuličky (ve formě bílého prachu), čím
se dají dělat koutové spoje nebo výplň.
Ale na to se asi dá použít i třeba jedná soda.

PL