Nemate nekdo volne WInbond W25Q16JVUXIQ

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Květen 17 18:19:13 CEST 2024

Ano, presne on. Prave u Mouseru jsem se spletl a vzal W25Q16JVUUIQ (to jsem
toho bral za cca 2000, takze postovne nebylo)... Ony jsou tam totiz oba
oznacene jako USON-8 (bohuzel ja potrebuji 2x3mm a mam 4x3mm). No
prinejhorsim vemu z LCSC a asi 10 dnu pockam a mezitim si budu hrat s necim
jinym :)
BR,
Marek