Re: trasování puku a hráčů

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Květen 17 17:30:37 CEST 2024

Jsem byl 26 let celkem někde. U PVO u PVOS a dělal jsem špičkovou
spojařinu pro vládní letku.
Také pro zahraniční mise od první války v Iráku a první spojení bylo ze
Saudské.
Mohl bych o tom hodně vyprávět.
Můj potějšek v srpnu 2023 zemřel ale tak to je.
Jsem členem v diskuzních u PVO, u PVOS a pokud chcete tak si
zajeďte na Drnov, má to pod palcem můj kamarád ale nevím
jak budou prohlídky. Můžete se zaregistrovat a přijde vám to mailem.
Hezký den všem.
Jindra Polívka