Nemate nekdo volne WInbond W25Q16JVUXIQ

jan na galuszka.cz jan na galuszka.cz
Pátek Květen 17 16:38:16 CEST 2024

Nejake winbondy mam na sklade

https://www.soucastka.cz/inshop/scripts/search.aspx?q=w25

S pozdravem

             ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:   <mailto:jan na galuszka.cz> jan na galuszka.cz )

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Friday, May 17, 2024 4:30 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Nemate nekdo volne WInbond W25Q16JVUXIQ

Zdravim, nemate nekdo volny kus (radeji 2) W25Q16JVUXIQ? Je to to malicke 2x3mm pouzdro

Uklikl jsem se a objednal spatne pouzdro... A popravde se mi nechce platit 500Kc postovne za soucastky za radove 40Kc (zvlaste, ze jde o hrani si) ani cekat 2 tydny nez mi dojdou z LCSC.

Pokud nekdo mate a byli by jste vazit cestu na postu nebo treba do zasilkovny - ozvete se prosim soukrome (treba rovnou s castkou a cislem uctu)

Diky

Marek