[OT] Hydrofobní povlaky na sklo

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Květen 17 15:24:54 CEST 2024

Zdravím při pátku,

měl by někdo nějaké názory na subj.? Zkoušel jsem googlit, a prakticky
se vždy dogooglím k výrazu NANO, což mi okamžitě evokuje poletující víly
a magii (ve smyslu, že mi to prd vysvětlí, a prd si ověřím, zda ta
flaštička, která stojí, jako by obsahovala moč jednorožce, něco vůbec
dělá). Budu rozebírat sprcháč, takže budu mít prostor to sklo opravdu
důkladně vydrbat a mohl bych ho něčím "ošetřit".

PS: Samozřejmě druhý přístup je eko přírodní "jen ne chemie probůh", což
je většinou pěnící směs soda a ocet (případně kys. citrónová), která
funguje na všechno, včetně spotřeby elektřiny a kučeravost srsti.

Zdravím,

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>