Prepinac 2xDC->1xDC

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Květen 17 14:52:48 CEST 2024

Tak jsem na kousku sololitu sestavil toto zarizeni (vcetne mereni s INA a
ESP). Ale zjistil jsem, že jsem zakoupil spatny DC/DC menic. Koupil jsem
stepup přičemž bych potřeboval asi boost buck, aby držel na výstupu 12V při
vstupním napětí 11-15V. Proud tak 3A max.

Myslíte, že 3A trvale ta 5A verze vydrží bez výrazného zahřívání?

https://www.aliexpress.com/item/1005002313624926.html

Děkuji

MG