CO laser

quattrohaje na haje.cz quattrohaje na haje.cz
Pátek Květen 17 10:40:53 CEST 2024

Dobrý den,
určitě čistit jak čočku tak zrcátka hlavně po pálení plexy.

Pak u každého zrcátka zkontrolovat jestli paprsek jde na střed zrcátka,
případně doladit. Začít od trubice a postupně se dostat k čočce.
Zkontrolovat čočku jestli není prasklá a je správně uchycená (musí sedět,
nesmí být povolená, jinak může kmitat při přejezdech).

Dále chce to opravdu dobrý airasistent, žádné vzduchování , ale opravdu
průtok vzduchu (tím se i nedostane tolik bordelu na čočku).

Nevím co máte za CO2, ale určitě co jsem četl a dodržuji nepálit na více jak
80% výkonu.

Dále chladit trubici (mám aktivní chlazení)

Kdyžtak můžeme probrat soukromě.

V.Loula

http://quattro.haje.cz

---------- Původní e-mail ----------