Re: LC Pi filtr a jak na něj ?

Pátek Květen 17 09:29:06 CEST 2024

Já třeba nejsem až tak na to počítání, spíš si to nasimulovat a zkoušet.
Micro-cap je už dlouho zadarmo a je dobrý.
https://micro-cap.informer.com/12.0/ Takže projít datasheet těch
konkrétních cívek a kondenzátorů a do té simulace to zadat i s těmi
parazitními prvky (kapacity, odpory). A zkoušet je měnit podle
předpokládané teplotní závislosti, pokud se v datasheetu uvádí. Je to
sice pracnější, než tam ty prvky zadat jako ideální, ale výsledky se
budou víc blížit realitě.

Anděl