Nakupujete nekdo na lcsc?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Květen 16 17:12:24 CEST 2024

Tak update pokud to nekoho zajima.
2.5. jsem udelal objednavku na JLCPCB, europacket
4.5. jsem udelal objednavku na LSCS. Nabidlo mi to 'global direct' zdarma
vzhledem k aktualni objednavce na JLCPCB
6.5. jsem si jeste vzpomnel na jednu drobnost udelal dalsi objednavku na
LSCS. Opet 'global direct' zdarma, protoze JLCPCB
Vcera prisly PCB, dnes LSCS, o nic jsem se starat nemusel.

Perlicka:
JLCPCB slo jijich dopravou do nemecka, tam to proclila DHL.DE a predala
nasi poste jako balicek
LSCS sly ve 2 balicich!, spolecne priletely letadlem do Madarska, tam to
proclili a jeden balicek dosel do zasilkovny, druhy jako balik do ruky
ceske posty :-D

PS: vse jsem nakupoval jako soukroma osoba
BR,
Marek