Re: trasování puku a hráčů

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 16 14:38:13 CEST 2024

Ano, přesně tak si to představuju. A synchronizace času může bejt třeba
i z dalšího puku, pro tento účel extra identifikovaného, zavěšeného
někde, aby ho všechny přijímače trvale viděly.

Naopak, tedy aby to odpovídalo popisu že puk vysílá polohu, je to skoro
to samý, tedy synchronizované vysílače okolo a puk musí přijímat a
zpracovávat. S malým příkonem, extra nárazuvzdorností, ...

PH