pcb pro "Gauss Speedway"

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Květen 15 10:53:31 CEST 2024

:-)
shodou okolností den potom letím do košic na konferenci EMSA a nevím jak budu vše stíhat, ale snad jo.
v.

> Od: "Daniel Valuch" <balu na k-net.fr>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 15.05.2024 10:08
> Předmět: Re: pcb pro "Gauss Speedway"

mali by sme to trochu preformulovat. "mohu přinést na tu pražskou listovici" malo byt "musis priniest" :-)

On 15/05/2024 08:37, Vojtěch Petrucha wrote:zdravim,
v rámci rozšiřování portfolia magnetických hraček jsem si nechal vyrobit plošňáky pro https://jeffmcbride.net/gauss-speedway/ <https://jeffmcbride.net/gauss-speedway/>
bylo to u jlcpcb, příšlo 5 jeden používám, jeden si nechám jako náhradní, zbývají tři kusy, pokud by měl někdo zájem.
zdarma po domluvě k vyzvednutí na cvut fel dejvice. preferenčně pro někoho kdo to využije pro prezentace pro děcka.
mohu přinést na tu pražskou listovici..

měl jsem to teď na makerfaire, fungovalo to ne zcela spolehlivě, ale nějak jo. autíčko jsem vyrobil jen z fólie s nalepenými magnety
https://www.unimagnet.cz/neodymovy-magnet-kotouc-2-mm-v-0-8-mm-do-120-c-sila-150-g_z632/ <https://www.unimagnet.cz/neodymovy-magnet-kotouc-2-mm-v-0-8-mm-do-120-c-sila-150-g_z632/>
protože 3D tištěné to nějak nechtělo unést.

zkompilovat firmware v rust pro stm32 bylo pro mě docela peklo, mohu dodat binárku.
sneslo by to nějaká vylepšení, třeba přidání nějaké LED indikace provozu, ale já na to neměl čas.

v.