ebay plus

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Květen 14 22:38:09 CEST 2024

Já taky Paypal zrušil, začali chtít poplatky za neaktivitu. Měl jsem ho
vlastně jen kvůli e-bay a tam už jde platit i jinak.
Za mě paypal už zbytečná služba. Chtěli víc - nemají nic ( ode mne... )
Co mám kolegy v okolí a ptal se, většina už to nepoužívá...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>