Potencialna listovica v Prahe 22.6.?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Květen 14 15:27:58 CEST 2024

Já tam byl nakonec taky přesně na čas, ale navázal jsem kontakt jen s
Davidem, protože na něj mám číslo:-)

Celkově nápad volit čas kdy je nejvíc narváno a sekci kde je taky nejvíc
narváno, nehodnotím jako moc dobrej. V tomhle je hospoda s rezervací
určitě lepší. Navíc se lze napřed setkat a až potom platit.

PH