GSM repeater

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Květen 13 17:53:19 CEST 2024

Tušil jsem něco podobného. Takže ať si na zahradě postaví Faradayovu
klec a v ní to může provozovat. Sousedům může říct, že je to voliéra.
Jsou to chaty někde kolem Manětína, není tam ani elektrika, signál
bídný, zřejmě většina lidí si tam chodí odpočinout od civilizace.
Ono mu to asi časem dojde, ale bohužel do té doby s tím bude otravovat.

Mrazík