Re: osciloskop - a co si ho cvičně vyvinout?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Květen 13 16:36:39 CEST 2024

Až teď mi docvaklo, že právě tohle jsem před časem řešil.
https://kizarm.github.io/math/lorenz/index.html
Tohle je ve webassembly, koukněte do zdrojáků, algoritmus je tak na 5
řádků. Ale žere to hodně procesorového času, nějaká grafická knihovna,
která to umí hodit na grafiku musí existovat. Ale na to nejsem odborník,
implementoval jsem to naprosto naivně, funguje to, stejně by to bylo i v
tom Qt. Pozor - to okno zobrazení by nemělo být přes celou obrazovku, je
přece jen dost dat.
Těch grafických knihoven je hafo, chtělo by někoho kdo to rutinně
používá aby doporučil něco vhodnějšího, herní engine na tohle mi připadá
jako dělo na komára.

Mrazík