RE: Tlumení do pantů dveří

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Neděle Květen 12 19:35:00 CEST 2024

Měl jsem stejný problém. Dal bych vějířovou nebo pérovou podložku pod jeden
z pantů.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: sobota 11. května 2024 20:46
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: Tlumení do pantů dveří

Zdravím a mám jeden OT dotaz, protože je tu řada lidí jejichž obor zájmu je
daleko širší než elektronika.

Máme zrekonstruovaný byt a v něm nové dveře. Jejich panty jdou tak hladce,
že i zcela minimální chyba svislosti závěsů působí, že se dveře pootevírají
nebo naopak přizavírají do energeticky nejméně náročných poloh. Nenapadne
někoho, co by se dalo dát do pantů namísto vazelíny, aby dveře měly hladký a
nevrzavý chod, ale aby to způsobovalo mírné tlumení pohybu?

Jakub Šerých