Maker Faire Prague 2024

David Obdrzalek david.obdrzalek na mff.cuni.cz
Pátek Květen 10 20:41:50 CEST 2024

Tebe a Martina poznám, vy totiž budete _za_ těma stolkama.
Ale jestli někdo přijde z venku a řekne Ahoj Davide, tak to bude blbý, protože si nebudu moct vzpomenout, odkud ho znám a jak se jmenuje, protože když on zná moje jméno, tak asi já bych měl znát jeho (a takových tam bude bohužel dost i bez hw-news...)
D. O.
-----
naklofano na mobilu