Re: OT:První faktura od ČEZ s FVE

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Květen 10 11:05:18 CEST 2024

diky za podrobne informace. stejne tapu cim topite :-)
ta veta "Od dubna do konce září mám spotřebu denně okolo 1,5kWh, v
prosinci cca 54 kWh. Kolik v té době přidá FVE nevím, ale
odhaduji to na 2 až 3 kWh denně. Nicméně i v únoru a v říjnu vyrobím cca
50% z toho, co potřebuji." to mi nejak nevychazi zima/leto 54/1,5 a 50%
spotreby se stejen vyrobi. to je rijen+unor tak jiny nez prosinec+leden ?
jelikoz jsem plne elektrickej a podlahovka je el_folie, prvni vec bude
zmena na vodni podlahovku. to je zaklad pro vyuziti tc atd. nejaky suchy
system stavebnice do drevostavby. s vodni podlahovkou je to jako se
zateplenim nebo vodnim solarem. nikomu se do toho nechce a s falesnou
nadeji daji prednost "jen" kablikum a panelum :-)
t.

> [...]
> další 1MWh. Ale udělat čistě ostrovní systém nejde.
>
> Vyplatí se počet panelů předimenzovat. Jsou docela levné. Letos chci
> udělat zastřešení na auta. Střecha bude jen z panelů. Když to nebude
> úplně těsné, je to jedno. Nebude to mít moc dobrou orientaci. Skoro
> plochá střecha s orientací ZSZ. Jenže když je pod mrakem, je to skoro
> jedno a v zimě taky. A v té době stoupne výkon FVE proti současnosti.
> Rád bych dal pár panelů na jih zcela svisle, aby se nato mnedržel sníh a
> dalo to co nejvíc v zimě, ale vejdou se mi tak maximálně dva.

>>> 2021 – 2022     12744,30     5,2     66270     23233
>>> 2022 – 2021     12810,90     6     76865     26407

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice
410 02