Re: OT:První faktura od ČEZ s FVE

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Květen 10 09:44:51 CEST 2024

Pane Labaji,

máte s počítáním pravdu.  Ale pokud ta úspora tvoří cca 8% z mnou vložených
nákladů, je to pořád víc, než úrok v bance.
Pobavila mne ta otázka, jakým autem budu jezdit v roce 2035.   Velmi
pravděpodobně žádným,
buďto už budu na hřbitově a nebo mi moje doktorka uř nedá potvrzení na
řidičák a budu jezdit na elektrickém skůtru pro invalidy,  tak jako moje
sousedka...

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW