etalon napatia

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Květen 10 08:32:35 CEST 2024

No vidis, nabehol by si si presne rovnako. Das si zalezat, lebo 16 a 24
bitovy, este su veci casto diferencialne, je to citlive tak sa clovek
sustredi. A naozaj, precizne veci fungovali vsetky perfektne hned na
prvu dobru.

No a potom styri MOSFET tranzistory kde zalezi len na tom, aby boli
spravne umiestnene na plosaku aby sa dali prisrobovat ku krabici. Ak
podrobne nekontrolujes kazdy milimeter kazdeho spoja, na viacvrstvovej
doske tak sa lahko prehliadne kam su pripojene.

Problemy boli ale velmi rychlo identifikovane a zdokumentovane, takze uz
verzia 2 je plne funkcna. Verziu 3 ani 4 nie je treba. To perfektne
ukazuje potencial studenta. Uz som pisal, mam z neho radost.

Aj preto, ak to vysledky umoznuju, osobne preferujem pohlad a
komunikaciu z opacnej strany. Nekomentujem teraz tento konkretny pripad.
Vsimol som si to uz davnejsie, kazdy len vytyka a poukazuje na
nedostatky. A ked nie je co vytknut, tak namiesto pristupu "parada,
skvela praca", sa povie "nemam co vytknut". Ta potreba ofrflat a v
ziadnom pripade nepochvalit, aj ked je co, je v nas nejak zakorenena.
Nemam to rad.

b.