Re: OT Vesničtí elektrikáři:-)

Standa Palas stpalas na volny.cz
Čtvrtek Květen 9 22:19:14 CEST 2024

Minulý rok mi telefonoval správce z jedné nejmenované brněnské
organizace kde se starám o kotelnu:
- Nejede nám čerpadlo, nesvítí na něm displej.

Sdělil jsem jim, že si musí zjistit,  jestli jde na čerpadlo napětí a
pak buď koupit nové čerpadlo, nebo zjistit, proč na něj nejde šťáva.
Nechtělo se mi tam kvůli takové prkotině jet. Čerpadlo by stejně měnili
topenáři a ne já. Domluvili jsme se , že se na to podívá jejich
elektrikář z údržby. Za chvilku mi volá a předal mi na telefon toho
jejich "elektrikáře". Když jsem mu řekl, že musí oddeklovat svorkovnici
a zjistit vadaskou, jestli tam má napětí, tak řekl, že to nejde, protože
vadasku nemá. Tedy nakonec řekl, že ji asi někde má ale neví kde,
protože už ji dlouho nepotřeboval.
Měl jsem sto chutí mu říct, že to teda má zkusit nasliněným prstem. Snad
by to  i udělal.

S.P.