[OT] Domaci vodarna

Čtvrtek Květen 9 20:57:52 CEST 2024

Nebo prasklou gumu ;-) sry nedalo mi to ;-)
Ja to musim doma foukat 3x za rok, roky jsem hledal, kde to utika,
nejdriv prorezla riruba, pak druha, pak jsem dal nerezovou a dotesnil
silikonem a stejne... No vyvedl jsem si medenou trubicku s ventilkem
skrz zed do garaze a kdyz zacne casto spinat cerpadlo, tak ho vypnu,
pustim vodu ven a nafoukam kompresorem 2 bary. Docela to trva. A zas je
skoro pul roku klid.