Predny panel po 438. krat

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Květen 9 14:44:45 CEST 2024

tak mozem hrdo ohlasit nejaky progres.

Doteraz som pouzival heavy duty biele polyesterove nalepky, na ktore som
vytlacil motiv pozadovaneho panelu, konkretne tieto, ale to nie je
dolezite
https://www.lyreco.com/webshop/ENEN/avery-l4775-20-resistant-labels-210-x-297-mm-1-labels-per-sheet-product-000000000001100068.html

Je to dobre a maju aj metalicku striebornu verziu. Ale rychlo sa to
dochyta... Po komentari v tomto vlakne som objednal hrube matne
laminovacie folie a vytlacok som zalaminoval.
Vysledok je vynikajuci, skusim zohnat este hrubsiu a viac drsnu
laminovaciu foliu. Motiv na fotke je nahodny, posledny co som mal
otvoreny. Ide o princip...
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/panel/panel_1.JPG
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/panel/panel_2.JPG

Pri tej prilezitosti ma napadlo vyskusat to podsvietenie bananovych
zdierok ako sme tu uz niekolko krat rozoberali. A funguje to uplne
perfektne...

Takze vyvrtat 5-8 dier pre vystup svetla z lediek
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/panel/podsvietenie_1.JPG
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/panel/podsvietenie_2.JPG

po nalepeni panelu to bude svietit takto
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/panel/panel_2.JPG

Kedze je panel hruby a laminovana folia takisto pomerne hruba a pevna,
vyskusal som "vyfrezovat" drazku medzi svetlovodnymi dierami. Idealne do
polovice hrubky panelu. Nemam frezu, robil som to rucne na vrtacke,
prevedenie nekomentovat
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/panel/podsvietenie_3.JPG

nalepil foliu et voila. Ma ho tam!
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/panel/podsvietenie_4.JPG
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/panel/podsvietenie_5.JPG

neda sa to velmi dobre odfotit, ale svetlo je velmi homogenne a vyzera
to vyborne. Dam to vyrobit na stroji a uvidime ako to dopadne. Takze
konecne budeme vediet urobit toto
https://www.elso.sk/19438-thickbox_default/fluke-8588a-8-miestny-referencny-multimeter.jpg

chcel som sa podelit...

b.