etalon napatia

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Květen 9 14:40:39 CEST 2024

Ano, to by sa tam hodilo.

Nepriamo je tam spomenuty nasledok (t.j. ze pri urcitom napati sa tempco
tych dvoch javov kompenzuje), to je prave ta str.6 kde je nespravna
predlozka, a naviac ta formulacia poslednych dvoch viet na tej strane je
priserna.

Mne z pohladu samotneho obsahu diplomovky skor chyba porovnanie ADR1000,
ktory bol defacto pouzity/vybraty, s ostatnymi referenciami v tab. 1; a
tiez by som do tej tabulky pridal zhruba rok vyvoja tej-ktorej suciastky
(zase chvalim to, ze je tam cena, a o nej sa hovori aj v tom "teoretickom"
uvode). V 4.2 je sice slovne porovnanie s LTZ1000, ale predsalen mi niekde
na zaciatku kap. 4 (alebo aj 3?) chyba odovodnenie vyberu toho ADR1000, a
tam by sa krasne dalo odkazat na tab.1, ak by tam ADR1000 bolo.

wek

PS. Okrem tej str.6 este treba na dvoch miestach opravit "burried" ma byt
len jedno r

PS2. Slovo Etalon pisane s velkym pismenom je viacmenej pravopisna chyba a
bije do oci aj ked viem, ze sa jedna o konkretny vyvijany vyrobok; ako
pomocka/trik by sa dala urobit skratka (trebars Skolsky Referencny Etalon,
SKR-1) a pouzivat tu.

PS3. Oponent bude urcite citat zaver. Kebyze ja robim oponenta, tak by ma
rusilo pouzitie 1.osoby mnozneho cisla (zeby pluralis majestatis? :-) );
ja rozumiem ze autor chcel povedat ze viacero krokov bolo urobenych v
spolupraci, ale asi by som sa snazil volit "bezosobovu" formulaciu ("bola
navrhnuta", "boli odmerane").