etalon napatia

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Květen 9 13:31:13 CEST 2024

Mne osobne sa lahsie citaju texty s riadkovanim vyssim ako 1. Ked je to moc na husto tak sa mi pletu riadky.

Ale su borci co nastavia font 16 a riadkovanie 4, aby tie tri odstavce co stiahli z wikioefie a predstavuju 80% prace vysli na 50 stran. Clovek sa stretne so vselicim…

Preto sa normalne udava nie pocet stran, ale pocet autorskych harkov, a tam je definovany pocet slov a znakov.

V usmerneni ministerstvo doporucuje 50 az 70 stran (90 000 az 126 000 znakov). Nespominaju explicitne pojem autorsky harok. Zrejme to pripravoval vysoko kompetentny uradnik. Ale vo vsetkych ostatnych materialoch ano. Ja viem… :)

V tomto konkretnom pripade ma praca 187496 znakov (z protokolu o kontrole originality). Tam by bolo skor treba znizit riadkovanie aby to voslo na mensi pocet stran :))